logo.png
TopBanner.jpg
מנהלי האתר
"פאפיס-צפון" הינו אתר ברשת האינטרנט המשמש כקטלוג וחנות לצרכי מוצרים לחיות מחמד, כל הזכויות לתכנים, לתוכנה והעיצוב הגרפי המופיעים באתר זה שמורות ל"פאפיס-נהריה"
אופן הקנייה
רשאי לקנות באתר כל אדם המחזיק כרטיס אשראי בר תוקף אשר הונפק בישראל או תאגיד רשום בישראל. כמו כן, באזורים מסויימים בארץ רשאי הלקוח לשלם במזומן וזאת רק לאחר שווידא מול שירות הלקוחות הטלפוני כי אכן קיים אופן תשלום זה באזור מגוריו. באתר מוצעים למכירה פריטים המלווים בתמונות , התמונות נועדו להמחשה בלבד ליד כל פריט מוצג מחירו בשקלים , משתמש באתר יכול להוסיף לסל הקניות כל פריט וזאת לאחר שהתרשם ממנו וממחירו, המשתמש יכול לשנות כמויות להוסיף ולגרוע פריטים מסל הקניות בכל עת , כמו כן ניתן לשמור את ההזמנה מבלי לסיימה על שרתי האתר ולהמשיכה במועד מאוחר יותר, בסיום ההזמנה יש לגשת לקופה לצורך אישורה .

תשלום
התשלום מתבצע באמצעות כרטיסי אשראי , כאשר יש אפשרות לקנייה בתשלומים, ללא ריבית,בהתאם לגובה הקנייה, החיוב בפועל נעשה לאחר הכנת החבילה וסמוך לשליחתה . פרטי כרטיס האשראי מועברים באמצעות שרת מאובטח כאשר הם מוצפנים , אם בכל זאת בחר המשתמש שלא למסור את פרטי כרטיס האשראי , אנו ניצור איתו קשר טלפוני, ביום העבודה הקרוב כדי לקבל את פרטי כרטיס האשראי אך הדבר עלול לגרום לעיכובים במשלוח. כמו כן ניתן לשלם במזומן או בשייק לשליח במקום.
משלוח
אנו שולחים את הפריטים לכל מקום בארץ ללא עלות דמי משלוח כל עוד קיים מינימום הזמנה של 100 ש"ח. לקוח המעוניין לבצע הזמנה שעלותה לא עולה על 100 ש"ח יוכל להוסיף דמי משלוח בהתאם לסוג המשלוח, משקל החבילה ותוכנה וכל זאת בתיאום מול שירות הלקוחות הטלפוני.
"פאפיס" רשאית לבחור את אופן המשלוח ואחראית לעדכן את הלקוח באיזו צורה תגיעה אליו הזמנתו. משלוח פריטים בעלי משקל כולל של מעל 5 ק"ג או נפח גדול במיוחד ישונע ע"י עובדי "פאפיס"או ע"י שמוש בשירותי לוגיסטיקה של חברות חיצוניות ויסופקו עד לביתו או למקום עבודתו של הלקוח (בהתאם לבחירתו). פאפיס תתאם טלפונית עם הלקוח את האופן והמועד בו ישלחו הפריטים.
פריטים קטנים בעלי משקל נמוך ייתכן ויישלחו ע"י דואר חבילות רגיל. במקרה זה הלקוח יקבל לביתו הודעה על חבילה הממתינה לו בסניף הדואר הסמוך למקום מגוריו ועליו לקחת את החבילה בעצמו ועל אחריותו.
לפאפיס הזכות המלאה להחליט האם המשלוח יעשה באמצעות שרותי לוגיסטיקה של דואר ישראל או קבלני לוגיסטיקה ושילוח אחרים או באמצעות עובדי פאפיס. וכל זאת לפי שיקול דעתה הבלעדי. בכל מיקרה אופן המשלוח וזמני האספקה יתואמו מול הלקוח לפני הוצאת ההזמנה אל הפועל.
מועדי האספקה משתנים בהתאם לסוג המשלוח ולתוכן ההזמנה והם נקבעים על סמך תקנון החברה המבצעת את השליחות ועל אחריותה וכפופים להמצאות הקונה בכתובת המשלוח בעת האספקה. במידה והלקוח לא יימצא בכתובת אותה מסר יתואם עמו מועד אספקה חדש.

במקרים בהם אזל מוצר מהמלאי בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תימסר על כך הודעה לצרכן תוך יום עסקים ויתאפשר לו לבחור בין המתנה לקבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה והשבת מלוא כספו.

זמן אספקה כללי עד שלושה ימי עבודה. ביישובים מסויימים זמן האספקה יכול להיות עוד באותו היום.

החזרת מוצרים
על מנת להחזיר מוצר יש לצרף אליו את חשבונית הקניה המקורית.

החזרת שקי מזון:
לקוח יוכל להחזיר שק מזון כל עוד עמד בתנאים הבאים:
המזון חייב להשלח אל פאפיס באריזתו המקורית.
השק חזר אל מחסני פאפיס  בתוך כ-10 ימים מיום קבלתו אצל הלקוח. אחריות החזרת השק והעלויות הכרוחות בכך יהיו על הלקוח.
החזרת השק תתואם מראש מול נציג שירות לקוחות טלפוני.
יש לציין כי במידה ותיהיה אפשרות פאפיס לסייע ללקוח בהחזרת השק אל מחסניה תנתן עזרה זו.
על הלקוח מוטלת האחריות לברר את נוהל החזרת השק אל מחסני החברה בהתאם למקום מגוריו וזאת לפני שאישר את ההזמנה טלפונית.

מוצרים שאינם מוצרי מזון (מוצרים שאינם בעלי תוקף):

מוצרים שאינם שקי מזון אך נושאים תאריך אחרון לשימוש (כגון משחות שיניים, חטיפים, תוספי ויטמינים וכד') יוכלו להשלח חזרה אל פאפיס בתוך 14 ימים מיום קבלתם ע"י הלקוח כאשר הם ארוזים באריזתם המקורית ולא נעשה בהם כל שימוש.

הצהרת פרטיות
על מנת להשלים את הקנייה על הלקוח למסור את פרטיו האישיים , שם , שם חברה מס תעודת זהות או ח.פ כתובתו כתובת הדוא"ל ומספר כרטיס האשראי שברשותו , מובהר כי כל הפרטים הנמסרים מועברים אלינו כשהם מוצפנים אנו זקוקים לפרטים אלו כדי להשלים את הליך הקנייה לצורך משלוח הפריטים וחיוב כרטיס האשראי אנו מתחייבים שלא להעבירם לצד שלישי , להוציא חברת האשראי .

אמון הציבור
התחייבנו להגינות צרכנית ונמצאנו ראויים לתו אמון הציבור. אנו נמצאים בבקרה שוטפת של אמון הציבור. התו מהווה הצהרה שלנו על רמת בטחון גבוהה באיכות השירות ונכונות לתקן ליקויים. אם לא טיפלנו בתלונה לשביעות רצונך ניתן לפנות בתלונה לאמון הציבור.

אמון הציבור (מלכ"ר), הוא ארגון מידע חברתי, שהוקם במטרה לקדם הגינות בעסקים ובגופים ציבוריים. אחת הבעיות החברתיות בישראל היא שהציבור אינו מודע לזכויותיו ולכן אינו מממש אותן מול הגופים, החייבים לספקן לו. הארגון פועל בין היתר על מנת לצמצם פער זה.אמון הציבור מפעיל מוקד תלונות, המטפל ללא תשלום בפניות הציבור ומפרסם מדי חודש עלון המכיל מידע חיוני כגון תחקירים, טיפים, תיקוני חקיקה, התראות בגין עסקים מעוולים ועוד.המידע העולה מתלונות הציבור בנושאים מגוונים, משמש את הארגון על מנת להיאבק בתופעות שליליות הפוגעות בזכויות הציבור למשל על דרך פרסום דוחות מידע לציבור והובלת מהלכי חקיקה רבים. כך למשל יזם הארגון את החוק המעגן את זכות הציבור להתנתק משרותים מתמשכים שאינו מעוניין בהם, החוק המגן על זכויות תלמידי המכונים הפסיכומטריים ועוד.


דף בית מי אנחנו? Acana חברי מועדון אילופון רוסית הידעת פאפיסטוק
logo-d.png